Cariera

Anunt angajare

Avand in vedere prevederile OUG 156/2024 si luand in considerare vacantarea, incepand cu luna martie 2025, a posturilor de asistent manager, specialisti marketing, economisti, operatori handling pasageri si aeronave, regia autonoma organizeaza concurs de ocupare a posturilor vacantate, perioada de depunere a dosarelor de inscriere fiind intre 12 martie si 25 martie 2025.
Probele de concurs constau in interviu si proba practica.

A. Condiţiile de înscriere pentru asistent manager:
– Absolvent studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
– Experienta specifica in domeniu: minimum 1 an;
– Limba de circulatie internationala, nivel mediu;
– Cunostinte de utilizare PC (Microsoft Office, Outlook).
– Stare de sanatate corespunzatoare.

B. Bibliografie – asistent manager:
a) Legea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public;
b) OG 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

A. Condiţiile de înscriere pentru specialist marketing:
– Absolvent studii superioare specificem de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
– Experienta specifica in domeniu: minimum 1 an;
– Limba de circulatie internationala – engleza, nivel avansat;
– Cunostinte de utilizare PC (Microsoft Office, Outlook).
– Stare de sanatate corespunzatoare.

B. Bibliografie – specialist marketing:
– Legea Nr.15/1990 privind reorganizarea unităților economice de stat în regii autonome și societăți comerciale;
– Ordonanta de Urgenta a Guvernului Nr. 61/2011 pentru reglementarea unor masuri privind functionarea regiilor autonome aeroportuare cu specific deosebit, de interes local;
– Directiva 2009/12/CE a Parlamentului European si a Consiliului Europei privind tarifele de aeroport;
– Hotararea Guvernului Nr. 455/2011 privind tarifele de aeroport emisa in baza art. 13 din Directiva 2009/12/CE a Parlamentului European si a Consiliului Europei privind tarifele de aeroport;
– Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii Nr. 744/2011 pentru stabilirea conditiilor care pot fi asociate tarifelor de aeroport si a criteriilor care pot fi aplicate la diferentierea tarifelor de aeroport.

A. Condiţiile de înscriere pentru economist:
– Absolvent studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul stiintelor economice;
– Experienta specifica in domeniu: minimum 2 ani;
– Limba de circulatie internationala, nivel mediu;
– Cunostinte de utilizare PC (Microsoft Office, Outlook, Saga etc).
– Fara cazier;
– Stare de sanatate corespunzatoare.

B. Bibliografie – economist:
– Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice;
– O.M.F.P. 2634/2015 privind documentele financiar –contabile; Anexa nr. 2- Norme specifice de utilizare a documentelor financiar – numai pentru: nota de receptie si constatare de diferente; bon de consum; aviz de insotire a marfii; fisa de magazie; lista de inventariere;
– O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
– Legea 15/1994 republicata, privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare.
– Hotărârea Guvernului nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe (M.O. nr. 313/30.05.2013);
– Hotărârea Guvernului nr. 2139/30.11.2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările şi completările ulterioare;
– LEGE nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări şi plăți în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată;

A. Condiţiile de înscriere operatori handling pasageri si aeronave
a. Cetatenia romana și domiciliul în România;
b. Cunoașterea limbii române (scris şi vorbit);
c. Varsta minima reglementata de prevederile legale;
d. Absolvent de studii medii;
h. Capacitate deplină de exercitiu, stare de sanatate corespunzatoare functiei pentru care candideaza, atestată pe bază de documente medicale valabile;
j. Să nu aiba cazier judiciar;
k. Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat;
l. Atestat curs basic ground handling;
m. Cunostinte de operare PC (MS Office).

B. Bibliografie operatori handling pasageri si aeronave
1. CODUL AERIAN AL ROMÂNIEI
2. IATA GROUND OPERATIONS MANUAL IGOM 4th ED 2015

C. Actele necesare la dosar pentru posturile scoase la concurs (acestea se vor transmite pe mail, la office@bacauairport.ro, pana la data de 25 martie 2025, sau vor fi depuse la sediul regiei autonome):
– Cerere de înscriere la concurs;
– Copia actului de identitate;
– Copie a actelor doveditoare a studiilor si pregatirii profesionale solicitate;
– CV model UE;
– Cazier judiciar;
– Copia carnetului de muncă
– Adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate incepand cu data de 01.01.2011; extras din Revisal.
– Adeverinta de la medicul de familie care sa ateste starea de sanatate fizica si psihica.

Datele de desfasurare ale interviului si probei practice vor fi comunicate ulterior.

Anunt angajare Manipulant marfuri

Anunt angajare Manipulant marfuri, in cadrul Regiei Autonome Aeroportul International „George Enescu” Bacau:

Avand in vedere prevederile OUG 156/2024 si luand in considerare vacantarea, incepand cu luna martie 2025, a unui post de manipulant marfuri, regia autonoma organizeaza concurs de ocupare a postului vacantat, perioada de depunere a dosarelor de inscriere fiind intre 03 martie si 14 martie 2025.
Probele de concurs constau in interviu si proba practica.
A. Condiţiile de înscriere
– 1. Studii minime: medii/gimnaziale;
– 2. Fără cazier judiciar;
– 3. Apt la efort fizic și psihic – va lucra in ture, in program H24;
– 4. Apt medical pentru post.

B. Acte necesare la dosar:
 Cerere de înscriere la concurs;
 Copia actului de identitate;
 Copie a actelor doveditoare a studiilor si pregatirii profesionale;
 CV model UE;
 Cazier judiciar;
 Copia carnetului de muncă
 Adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate incepand cu data de 01.01.2011; extras din Revisal.
 Adeverinta de la medicul de familie care sa ateste starea de sanatate fizica si psihica.

Datele de desfasurare ale interviului si probei practice vor fi comunicate ulterior.

Anunt 30.12.2024:

Avand in vedere Ordonanta de urgenta nr. 156/30.12.2024 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene – inscrierile la concursul de angajare pe posturile de agent salvare aeroportuara, prevazute pentru luna ianuarie 2025, au fost amanate pana la aparitia de noi modificari legislative favorabile angajarilor in cadrul Regiei Autonome Aeroportul International „George Enescu” Bacau. 

 

12.12.2024: Anunt pentru ocuparea a 12 posturi vacante de Agent salvare aeroportuara

Regia Autonomă Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău, organizează concurs în perioada 12.12.2024 – 17.01.2024, pentru ocuparea a 12 posturi de agent salvare aeroportuara (studii medii, engleza obligatoriu, curs servant pompier). Perioadele de depunere a dosarelor: 12.12.2024 – 20.12.2024 si 08.01.2025 – 10.01.2025. Informatii suplimentare (cerinte, calendar desfasurare, bibliografie) aici: Anunt extins.

 

 

Erata la anuntul de organizare a concursului pentru ocuparea a 11 posturi vacante de operator handling pasageri: se prelungeste termenul pentru depunerea dosarelor de candidatura, in conformitate cu punctul B din ANUNTUL EXTINS, pana la data de 06.09.2024. Datele de desfasurare a probelor de concurs, respectiv proba scrisa si interviul, vor fi comunicate la o data ulterioara.

Posturi disponibile:

  • Operator handling pasageri (11 posturi)

 

Condiții de înscriere:

  1. Cetățenie română și domiciliul în România.
  2. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit).
  3. Vârsta minimă legală.
  4. Absolvent de studii medii.
  5. Capacitate deplină de exercițiu și stare de sănătate corespunzătoare, atestată medical.
  6. Fără cazier judiciar.
  7. Cunoștințe de limba engleză (nivel mediu/avansat).
  8. Atestat curs basic ground handling.
  9. Cunoștințe de operare PC (MS Office).

Depunerea dosarelor:

  • Conform anuntului de mai sus,  la sediul Regiei Autonome Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău (registratură), între orele 08:00 – 16:00.

Documente necesare:

  1. Cerere de înscriere.
  2. Copia actului de identitate.
  3. Copii ale actelor de studii și pregătire profesională.
  4. CV model UE.
  5. Cazier judiciar.
  6. Copia carnetului de muncă.
  7. Adeverință care să ateste vechimea în muncă și în specialitate (de la 01.01.2011), extras din Revisal.
  8. Adeverință medicală de la medicul de familie.

Interviul va avea loc la data comunicata, conform procedurii specifice.

Bibliografie pentru interviu:

  1. Codul Aerian al României
  2. IATA Ground Operations Manual IGOM 4th ED 2015

Informații suplimentare:

  • Se oferă salariu motivant, în baza negocierilor individuale cu candidații declarați admiși.

 

 

Concurs pentru ocuparea postului de Director Tehnic la Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău

​​Anunt:

21.11.2024: Concursul in vederea ocuparii postului vacantat de director tehnic in cadrul Regiei Autonome Aeroportul International „George Enescu” Bacau se organizeaza in saptamana 09 – 13 decembrie. Depunerea dosarelor se realizeaza intre 25 noiembrie si 6 decembrie 2024. Vor fi contactati doar candidatii castigatori, care indeplinesc conditiile.

Condiții de înscriere:

  1. Cetățenie română și domiciliu în România.
  2. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit).
  3. Studii universitare de licență în științe inginerești sau tehnice, completate cu masterat conform sistemului Bologna.
  4. Minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare.
  5. Experiență relevantă de minimum 5 ani în management în domeniul activităților anexe transporturilor aeriene (cod CAEN 5223), dovedita prin inscrisuri.
  6. Cunoașterea și înțelegerea cerințelor de siguranță și a sistemelor de management al calității și siguranței.
  7. Cunoștințe aprofundate privind administrarea, exploatarea și întreținerea echipamentelor aeroportuare.
  8. Cunoașterea limbii engleze.
  9. Cunoștințe operare calculator (Microsoft Office, Outlook).
  10. Capacitate deplină de exercițiu și stare de sănătate corespunzătoare.
  11. Fără antecedente penale și să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică.

Acte necesare:

Cerere de înscriere.

  1. Copia actului de identitate.
  2. Copiile documentelor de studii și alte specializări.
  3. CV model UE.
  4. Cazier judiciar sau declarație pe proprie răspundere.
  5. Copia carnetului de muncă sau adeverințe care atestă vechimea.
  6. Adeverință medicală eliberată cu cel mult 6 luni anterior concursului.
  7. Inscrisuri doveditoare ale experientei solicitate (adeverinte, extras din Revisal, decizii, fisa postului etc)

Bibliografie:

  1. Legislația specifică aerodromurilor certificată după Regulamentul (UE) nr. 139/2014.
  2. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții.
  3. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții.
  4. HG nr. 343/2017 privind recepția lucrărilor de construcții.
  5. Normativele NP-085-2004 și NP-050.
  6. SR EN ISO 9001.2015.

 


 

Anunț Angajare: Femeie de Serviciu – Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău

 

Regia Autonomă Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău organizează concurs pentru ocuparea a 2 posturi de Femeie de Serviciu în perioada 11.07.2024 – 26.07.2024, Compartiment Handling Aeronave, Direcția Operațională.

 

Condiții de înscriere:

 

  • Cetățenie română și domiciliul în România;
  • Cunoașterea limbii române;
  • Absolvent de studii medii;
  • Capacitate deplină de exercițiu și stare de sănătate corespunzătoare;
  • Fără cazier judiciar.

 

Depunerea dosarelor: 11.07.2024 – 19.07.2024, între orele 08:00-16:00, la registratura Aeroportului.

Etapele concursului:

 

  1. Selecția dosarelor;
  2. Proba scrisă (24.07.2024);
  3. Interviul (26.07.2024).

Salariu motivant, negociat individual cu cei declarați admiși.

Informații suplimentare: ANUNT EXTINS  sau Contactați Compartimentul  Resurse Umane la +40 234 552484 sau office@bacauairport.ro.

 

Anunț Angajare: Electromecanic – Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău

 

Regia Autonomă Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău organizează concurs pentru ocuparea unui post de Electromecanic în perioada 11.07.2024 – 26.07.2024.

Condiții de înscriere:

 

  • Studii minime: diplomă de bacalaureat sau școală profesională;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Fără cazier judiciar;
  • Apt la efort fizic și psihic, disponibilitate pentru ture H24;
  • Apt medical;
  • Cunoștințe de limba engleză (nivel începător);
  • Atestat electrician autorizat ANRE (calificare suplimentară).

Depunerea dosarelor: 11.07.2024 – 19.07.2024, între orele 08:00-16:00, la registratura Aeroportului.

Etapele concursului:

 

  1. Selecția dosarelor;
  2. Proba scrisă (24.07.2024);
  3. Interviul (26.07.2024).

Informații suplimentare:ANUNT EXTINS sau Contactați Compartimentul Resurse Umane la +40 234 52484 sau office@bacauairport.ro.

 


INTERNSHIP OPERAȚIONAL ÎN AVIAȚIE

 

Descrierea internshipului:

 

Căutăm studenți sau absolvenți de studii medii ,entuziaști și motivați pentru un program de internship operațional în aviație. Internshipul este plătit, are o durată de 6 luni, cu posibilitatea de angajare în funcție de performanțe. Vei avea ocazia să lucrezi într-un mediu dinamic, să înveți despre gestionarea operațiunilor aeroportuare și să contribui la îmbunătățirea proceselor noastre.

 

Responsabilități:

 

– Sprijin în coordonarea operațiunilor zilnice ale aeroportului.

– Monitorizarea și raportarea activităților legate de plecările și sosirile aeronavelor.

– Asistarea echipelor de sol în gestionarea fluxului de pasageri și bagaje.

– Participarea la procesul de planificare și optimizare a programului de zboruri.

– Asigurarea respectării normelor de siguranță și securitate aeroportuară.

– Colaborarea cu diferite departamente pentru a asigura o experiență de calitate pentru pasageri.

 

Cerințe:

 

– Student sau absolvent de studii medii .

– Abilități excelente de comunicare și organizare.

– Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a gestiona situații stresante.

– Atenție la detalii și capacitate de a respecta termenele limită.

– Cunoștințe de bază în operarea sistemelor informatice specifice aviației reprezintă un avantaj.

– Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, inclusiv în weekenduri și sărbători.

 

Beneficii:

 

– Oportunitatea de a acumula experiență practică în domeniul aviației.

– Posibilitatea de a lucra și învăța de la profesioniști experimentați în operațiuni aeroportuare.

– Mediu de lucru dinamic și stimulant.

– Program flexibil și posibilitatea de angajare

– Stagiu plătit.

 

Cum să aplici:

 

Trimite CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email: office@bacauairport.ro  până la data de  05.07.2024 .Menționează în subiectul emailului: „Aplicare pentru Internship Operațional în Aviație”.

 

Abia așteptăm să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru a asigura operațiuni de zbor sigure și eficiente!

Nota:

 

Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.